Σετ κάδος 5lit-πιγκάλ
-
Κωδικός: ES61013Διαθέσιμο
-
12,80€
- Χωρίς ΦΠΑ: 10,32€
Σετ κάδος - πιγκάλ:
- Από μεταλλικό υλικό
- Επιλογές σχεδίου: Big Ben, Eiffel, Πυξίδα, Ψάρια
- Χωρητικότητα: 5lit
Διαθέσιμες Επιλογές
Διαστάσεις | |
Διάμετρος: | Κάδος: 20,5εκ. |
Ύψος: | Κάδος: 26,5εκ. |
Όγκος: | 5lit |
Χαρακτηριστικά | |
Υλικό: | Μεταλλικό |
Χρώμα: | Big Ben / Eiffel / Πυξίδα / Ψάρια |
Χρήση: | Οικιακή / Επαγγελματική |
Μέσω Χρεωστικής ή Πιστωτικής κάρτας
Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να εξοφλήσει το τίμημα της πώλησης και τις λοιπές συμφωνημένες χρεώσεις και επιβαρύνσεις με χρέωση πιστωτικής (Visa, Mastercard, Diners και American Express) είτε χρεωστικής είτε προπληρωμένης κάρτας εκδόσεως αναγνωρισμένης Ελληνικής ή αλλοδαπής Τράπεζας, την οποία αποδέχεται προς συναλλαγή η ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Η εξόφληση γίνεται εφάπαξ ή με χρέωση 6 άτοκων δόσεων, με τις πιστωτικές κάρτες τύπου Visa, Mastercard, Diners και American Express. Η χρέωση της πιστωτικής κάρτας πραγματοποιείται αφού προηγηθεί έλεγχος και πιστοποίηση των στοιχείων και της εγκυρότητας της κατά την έγκριση και αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ που συνεπάγεται την κατάρτιση της πώλησης (η χρέωση μπορεί να γίνει τότε ακόμα και στην περίπτωση που κάποιο ή κάποια από τα είδη δεν είναι άμεσα διαθέσιμα και πρέπει να παραγγελθούν από προμηθευτές). Ο πελάτης είναι ο μόνος υπεύθυνος για την σωστή καταγραφή και την αλήθεια των στοιχείων της πιστωτικής κάρτας και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση σφάλματος.
Με αντικαταβολή
Ο πελάτης μπορεί να εξοφλήσει το τίμημα της πώλησης και τις λοιπές συμφωνημένες χρεώσεις και επιβαρύνσεις μέσω αντικαταβολής δηλαδή με την καταβολή του οφειλόμενου ποσού στον εξουσιοδοτημένο προς είσπραξη, διανομέα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ κατά την παράδοση των προϊόντων στον δηλωθέντα στην παραγγελία, τόπο παράδοσης. Εξαιρείται η περίπτωση της αποστολής παραγγελίας εκτός Αττικής, όπου η εξόφληση με αντικαταβολή είναι δυνατή μόνο εάν επιλεγεί αποστολή μέσω Υπηρεσίας Ταχυμεταφορών – Courier, όπου τα έξοδα αντικαταβολή βαρύνουν τον πελάτη και θα ενημερώνεται με τηλεφωνική επικοινωνία. Η αντικαταβολή γίνεται με μετρητά ή πιστωτική ή χρεωστική κάρτα και είναι δεκτή για ποσά έως € 1.500 ενώ αποκλείεται για μεγαλύτερα ποσά. Σε περίπτωση συνολικού τιμήματος πώλησης (συμπεριλαμβανομένων εξόδων αποστολής και λοιπών επιβαρύνσεων) ποσού μεγαλύτερου των € 900 η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έχει τη διακριτική ευχέρεια να ζητήσει την προκαταβολή μέρους του τιμήματος για την έναρξη εκτέλεσης της πώλησης είτε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμός της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, είτε με την χρέωση πιστωτικής κάρτας του πελάτη, σε περίπτωση δε άρνησης του πελάτη να καταβάλει το ποσό της οριζόμενης προκαταβολής, δικαιούται να απόσχει από την έναρξη εκτέλεσης των υποχρεώσεών της από την πώληση έως ότου συμμορφωθεί ο πελάτης προς την αξίωση αυτή. Αυτό ισχύει ιδίως, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, σε περιπτώσεις που κάποιο ή κάποια από τα πωλούμενα προϊόντα απαιτείται να παραγγελθούν από προμηθευτή. Για όλες τις πωλήσεις με καταβολή του τιμήματος με αντικαταβολή, η επιβεβαίωση και αποδοχή της παραγγελίας γίνεται όπως σε όλες τις περιπτώσεις εγγράφως (ηλεκτρονική αλληλογραφία – e mail) αλλά στην περίπτωση αυτή, επιπρόσθετα γίνεται και τηλεφωνική επιβεβαίωση, απευθείας με τον πελάτη. Επίσης σε περίπτωση που για την αγορά ζητείται έκδοση τιμολογίου (πώληση σε επιτηδευματία) η αντικαταβολή δεν είναι δυνατόν να υπερβαίνει το ποσό των 500 ευρώ συνολικά.
Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Ο πελάτης μπορεί να εξοφλήσει το τίμημα της πώλησης και τις λοιπές συμφωνημένες χρεώσεις και επιβαρύνσεις στους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς:
Τράπεζα Πειραιώς: 5024-062276-945 IBAN: GR1401720240005024062276945
Alpha Bank: 117 00 2002 018476 ΙΒΑΝ: GR9201401170117002002018476
Eurobank: 0026.0273.93.0201550839 IBAN: GR6302602730000930201550839
Κατά την κατάθεση θα πρέπει ο πελάτης να καταθέσει ολόκληρο το τίμημα της πώλησης και τις λοιπές συμφωνίες, προσθέτοντας στην αιτιολογία της κατάθεσης το ονοματεπώνυμο του και τον αριθμό ηλεκτρονικής παραγγελίας. Για πιο γρήγορη επιβεβαίωση της πληρωμής σας το αποδεικτικό κατάθεσης θα πρέπει να αποσταλεί ηλεκτρονικά στην διεύθυνση eshop@1services.gr ή με fax στο 210 – 24 44 975. Η εξόφληση θα εμφανιστεί εντός τριών εργασίμων ημερών από την κατάθεση και τα άμεσα διαθέσιμα προϊόντα θα αποσταλούν μετά. Ο πελάτης είναι ο μόνος υπεύθυνος για την σωστή καταγραφή του αριθμού λογαριασμού και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση σφάλματος.
ΤΟΠΟΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Γίνονται αποδεκτές παραγγελίες που αφορούν παραδόσεις προϊόντων μόνο εντός της εδαφικής επικράτειας του Ελληνικού Κράτους. Οι παραγγελίες των προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με την ένδειξη «Διαθέσιμο» εκτελούνται και τα προϊόντα παραδίδονται:
- εντός δύο (2) εργασίμων ημερών στις περιοχές Αττικής από την αποδοχή της κάθε παραγγελίας από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, μέσα σε εργάσιμο οκτάωρο (9:00πμ - 17:00μμ) εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.
- εντός τριών (3) εργασίμων ημερών στις περιοχές Θεσσαλονίκης, Λάρισας, Πάτρας και Ιωαννίνων από την αποδοχή της κάθε παραγγελίας από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, μέσα σε εργάσιμο οκτάωρο (9:00πμ - 17:00μμ) εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.
Η παράδοση των προϊόντων με ένδειξη «Διαθέσιμο» σε περιοχές που δεν ανήκουν στις προ αναφερθείσες γίνονται εντός πέντε (5) εργασίμων ημερών. Κατ’ εξαίρεση, σε περιπτώσεις αποστολής προϊόντων σε απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές (ακριτικές ή νησιωτικές περιοχές), η παράδοση μπορεί να πραγματοποιηθεί και μετά την πάροδο της προθεσμίας αυτής, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ όμως υποχρεούται να ενημερώσει με την αποδοχή της παραγγελίας εγγράφως τον πελάτη για την καθυστέρηση παράδοσης εξ αιτίας του λόγου αυτού. Οι ώρες των δρομολογίων της κάθε αποστολής ορίζονται μονομερώς από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ και γνωστοποιούνται στον πελάτη. Οι παραγγελίες που περιλαμβάνουν προϊόντα σε παραγγελία από προμηθευτές (με την ένδειξη «Αναμένεται σύντομα» ή «Κατόπιν παραγγελίας») αποστέλλονται άμεσα μετά την συλλογή όλων των προϊόντων στις κεντρικές αποθήκες της εταιρίας. Δεν αποκλείεται τμηματική αποστολή επιμέρους προϊόντων μίας παραγγελίας.
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ - ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ
Παραδόσεις σε περιοχές εντός Αττικής
Τα παραδοτέα κατόπιν της παραγγελίας προϊόντα και υπηρεσίες αποστέλλονται στη διεύθυνση και στον παραλήπτη που ο πελάτης έχει δηλώσει κατά την υποβολή της παραγγελίας του, η οποία έχει γίνει αποδεκτή από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δύναται να εκτελεί τις παραδόσεις των προϊόντων με δικά της μεταφορικά μέσα εφόσον οι τόποι παράδοσης βρίσκονται εντός Αττικής, άλλως επιλέγει ελεύθερα τα μέσα αποστολής και τα γνωστοποιεί στον πελάτη με την ηλεκτρονική αλληλογραφία της αποδοχής της παραγγελίας καθώς και το κόστος αποστολής αν υπάρχει και τον χρόνο παράδοσης. Η αποστολή των πωληθέντων εντός Αττικής γίνεται χωρίς χρέωση του πελάτη, ανεξαρτήτως μεγέθους των παραδοτέων, εφόσον το συνολικό τίμημα της παραγγελίας υπερβαίνει το ποσό των 59,99€. Για όλες τις παραγγελίες αξίας κάτω των 59,99 ευρώ ο πελάτης επιβαρύνεται με κόστος μεταφοράς 5,99 ευρώ συμπεριλαμβανομένου και του ΦΠΑ, ανεξαρτήτως του μεγέθους τους.
Για τα θέματα σχετικά με παράδοση εμπορευμάτων ο πελάτης μπορεί να επικοινωνεί με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών τηλ. 210–24.44.275 (ώρες λειτουργίας Δευτέρα – Παρασκευή 10:00-17:00)
Παραδόσεις σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Πάτρα και Ιωάννινα και λοιπές περιοχές της Επικράτειας
Σε περίπτωση που ο πελάτης ορίσει στην παραγγελία που θα διαβιβάσει, τόπο παράδοσης εκτός των περιοχών που στην προηγούμενη παράγραφο αναφέρονται (δηλαδή εκτός Αττικής) τότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να αναθέσει την μεταφορά των προϊόντων σε συνεργαζόμενη επιχείρηση μεταφορών, με επιπλέον χρέωση του πελάτη για την αποστολή του είδους, ενώ θα πραγματοποιείτε έγγραφη δήλωσή (μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας) προς τον πελάτη (παράλληλα θα γίνεται και τηλεφωνική ενημέρωση), σχετικά με το κόστος αποστολής. Σε αυτή την περίπτωση η παραγγελία δύναται να εξοφληθεί μόνο μέσω κατάθεσης στην Τράπεζα ή της υπηρεσίας Paypal (δηλαδή όχι με πιστωτική κάρτα). Σε κάθε περίπτωση παράδοσης εμπορευμάτων από συνεργαζόμενη επιχείρηση μεταφορών και όχι από ιδιόκτητα μεταφορικά μέσα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ:
- Αποκλείεται η αντικαταβολή ως τρόπος εξόφλησης της παραγγελίας και ο πελάτης οφείλει να επιλέξει μεταξύ των λοιπών προτεινόμενων τρόπων
- Το είδος παραδίδεται στο ισόγειο της κατοικίας του πελάτη χωρίς υποχρέωση μεταφοράς σε όροφο και ο πελάτης υποχρεούται να το παραλάβει στο χώρο αυτό και με δικά του μέσα να το οδηγήσει στη θέση προορισμού του.
- Ο κίνδυνος από την πώληση στην περίπτωση της μεταφοράς με εντολοδόχο τρίτο μεταφορέα, μεταβαίνει στον αγοραστή κατά το χρόνο παράδοσης των πωληθέντων εκ μέρους του μεταφορέα. Για την ανάθεση της μεταφοράς σε συνεργαζόμενο μεταφορέα θα ενημερώνεται ο πελάτης κατά την υποβολή της παραγγελίας του ενώ θα ακολουθεί άμεση γραπτή συνεννόηση (με ηλεκτρονική αλληλογραφία) που μπορεί να επιβεβαιώνεται και με τηλεφωνική επικοινωνία αν κριθεί απαραίτητο, (τηλ. 210-24.44.275 και ώρες Δευτέρα – Παρασκευή 10:00-17:00)
ΕΙΔΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΒΑΡΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Ειδικά για τις παραδόσεις ογκωδών αντικειμένων που μεταφέρονται σε ξύλινη παλέτα αλλά και για όλες τις παραγγελίες βάρους άνω των 100 κιλών, οπουδήποτε και αν γίνεται η παράδοση δηλαδή ακόμα και σε περιοχή εντός Αττικής κατά τα ανωτέρω, η παράδοση του είδους πραγματοποιείται στο ισόγειο της δηλωθείσας στην παραγγελία διεύθυνσης. Εάν ο πελάτης επιθυμεί τη μεταφορά του είδους σε όροφο πάνω από το ισόγειο τότε θα πρέπει να επιλέξει ο ίδιος υπηρεσία μεταφοράς μέσω τρίτων κατά την παραγγελία του είδους και να επιβαρυνθεί το σχετικό κόστος. Η παράδοση των ειδών θα πραγματοποιηθεί από την εταιρία στην έδρα της μεταφορικής η οποία θα αναλαμβάνει την ευθύνη της μεταφοράς μέχρι τον τελικό αποδέκτη – πελάτη.
Η ευθύνη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, για το χρόνο και την ακεραιότητα των προς παράδοση προϊόντων, σταματά με την παράδοση τους στη μεταφορική εταιρία που έχει υποδείξει ο πελάτης.
ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΠΕΡΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους τρόπους, τους όρους και τις τιμές αποστολής κατά βούληση και χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση υποχρεουμένη να ενημερώσει τους υποψήφιους πελάτες της για τις μεταβολές αυτές με αναθεώρηση των παρόντων όρων χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ
Η παραλαβή σε κάθε περίπτωση γίνεται από τον αναφερόμενο στην παραγγελία ως παραλήπτη με την επίδειξη της αστυνομικής του ταυτότητας ή διαβατηρίου ή εν γένει δημοσίου εγγράφου πρόσφορου για την απόδειξη της ταυτοπροσωπίας.
ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΕΚΠΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ - ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Ο χρόνος παράδοσης των πωλουμένων προϊόντων και υπηρεσιών προσδιορίζεται στην παραγγελία αναλόγως της διαθεσιμότητας, επιβεβαιώνεται στην αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, και είναι το πολύ τριάντα (30) ημέρες από το χρόνο της κατάρτισης της πώλησης εκτός αν υπάρξει ειδική διαφορετική συμφωνία των μερών που επιβεβαιώνεται εγγράφως, με ηλεκτρονική αλληλογραφία. Σε περίπτωση που τέτοιος χρόνος δεν συμφωνηθεί και επιβεβαιωθεί για οποιοδήποτε λόγο με τον ανωτέρω τρόπο, η παράδοση θα γίνεται το αργότερο εντός τριάντα (30) ημερών από την αποδοχή της παραγγελίας και κατάρτιση της πώλησης. Σε περίπτωση εκτάκτου και απρόβλεπτου κωλύματος που τυχόν θα αντιμετωπίσει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ όσον αφορά την παράδοση προϊόντος/προϊόντων, η τελευταία δικαιούται να αναβάλει μία μόνον φορά την παράδοση του συνόλου ή μέρους των πωληθέντων προϊόντων και υπηρεσιών, με έγγραφη δήλωσή της (μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας) προς τον πελάτη (παράλληλα θα γίνεται και τηλεφωνική ενημέρωση), εφόσον δεν υπερβαίνει ο συνολικός χρόνος αναμονής, μαζί με την αναβολή, τις τριάντα (30) ημέρες από το χρόνο έγκρισης της παραγγελίας και κατάρτισης της πώλησης. Άλλως σε περίπτωση υπέρβασης της προθεσμίας των τριάντα (30) ημερών λόγω κωλύματος ή αδυναμίας της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ να πραγματοποιήσει την παράδοση στον πελάτη, τότε μόνον ο πελάτης θα δικαιούται εφόσον το επιθυμεί, να ορίσει νέα δεύτερη προθεσμία προς παράδοση καθ’ υπέρβαση των τριάντα (30) ημερών (τέτοια νέα προθεσμία δεν είναι απαραίτητη εάν η ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρνείται την παράδοση γενικά, ή εάν η παράδοση εξυπηρετούσε τα συμφέροντα του πελάτη μόνον αν γινόταν στη νόμιμη προθεσμία των τριάντα (30) ημερών και είχε σχετικά ενημερώσει ο πελάτης την ΕΤΑΙΡΕΙΑ). Αν δεν τηρηθεί και η συμπληρωματική προθεσμία που θα ορίσει ο πελάτης, τότε ο τελευταίος δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης ως προς τα καθυστερούμενα είδη. Το υπόλοιπο της παραγγελίας εκτελείται κανονικά εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, θα χρησιμοποιηθούν σαν σύνολο και έχουν παρακολουθηματικό χαρακτήρα το ένα με το άλλο και ο πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.